CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 8, 2011

Projek sebelum balik kampung

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

lagi 2 hari nak balik kampung, saya nekad nak buat projek ni lepas siapkan kuih raya. Selalunya kandungan 7 bulan saya dah siapkan semua, tapi kali ni tinggal sebulan, baru nak potong kain. Projek ni wajib sebelum menyambut orang baru tak lama lagi ni. Set tilam bayi. Semua anak-anak saya, saya jahit sendiri set tilam bayinya. Kalau boy, warna biru. Kalau girl, warna pinky-pinky gitu. Pregnant kali ni, doc scan kata girl. So mengguntinglah saya kain ala girly-girly gitu.

2 meter kain dapat 1 sarung tilam, 2 bantal dan 2 bantal golek.

Ok, layan gambar.

Ha, sekali powerpuff girl daa... hehe. Kain cotton beli kat Jakel dulu, konon nak buat stok set tilam ni sebab nampak cantik dan evergreen warnanya. Renda saya guna yang jarang tu tapi takdelah kasar sangat untuk baby. Dah macam bantal nikah dah gayanya. Hehe. Layan jelah.






Ummi Rusyaidi Najlaa Qaisara ♥♥♥

0 comments:

Post a Comment